Hoppa till innehåll

Härligt Ärlig

26 november, 2012

Ja så presenterar sig Ida-Maria i sin blogg:

Ida-Maria – En härligt ärlig mammablogg.

Henne hade jag turen att träffa första gången i maj 2012.

 

 

 

 

 

 

Så här beskriver hon sig själv:

”Ida-Mara heter jag och är en två barnsmamma boendes i Nacka tillsammans med maken Niklas. Är nyss fyllda 30 år och är en mammabloggare som går under ”Ida-Maria: härligt ärlig mammablogg”. Har bloggat ganska länge men det var när dottern Lykka föddes 2009 som det blev på allvar. Även om det då var mest som tidsfördriv och för att dokumentera hennes första år. Nu tre år senare är bloggen en stor del av vår vardag och jag jobbar mycket med den. Delar med mig av det mesta av vårt liv då jag vill ge en ärlig bild av en småbarnsfamilj. I april kom tillskottet i familjen, lillebror Morris!

När jag inte bloggar eller är mammaledig som nu jobbar jag i skolans värld som pedagog. Skriver även Loppi.se egna Barnklädesblogg. En blogg som endast behandlar det underbara ämnet barnkläder! Här blandas nyheter, outfits, erbjudanden, tips&trix och mycket mer. Allt i samarbete med Loppi.se där jag även är Loppiambassadör. ”

Det är så roligt att välkomna henne i gänget av Monimos Ambassadörer och jag hoppas ni har hittat en ny bloggfavorit.

/Johanna

From → i

Kommentera

Lämna en kommentar